tisdag 2 juni 2009

Ensamma hemma

titus-090521-2
21 maj

Åh, nu har vi klarat av en hel del! Först mors dag i söndags - Titus present till mig är på gång, försäkrar pappa, men har inte riktigt anlänt än. Vi firade hos mormor Ingrid, och träffade även moster Åsa och Peter.

anne-titus-090527-3
27 maj

Igår var första dagen då Per jobbade, och bara jag och Titus var hemma. Det var.. ja - hemskt. Riktigt hemskt. Det var så varmt, och både jag och Titus mådde pyton. Han hade ont i magen och ville amma konstant, jag hade huvudvärk och var så trött att jag nästan svimmade. Och även han, som var vaken hela dagen. Till sist la vi oss framför AC:n i sovrummet och lyckades somna en stund, och sen blev det bättre. Men det var verkligen ingen rolig första dag..

titus-090516-1
Första kvällen hemma, 16 maj

Idag har det gått betydligt bättre! Jag har ätit både frukost och lunch, och vi har klarat av en lång tur upp till Nacka Forum med besök på Apoteket (magdroppar!), Coop, Kjell & Co, Forex, H&M och Panduro. Inte illa! I ösregn, dessutom, men det gör ju inget när man har regnskydd till vagnen. Nu sover Titus, igen, han har väl lite att ta igen från igår gissar jag.

titus-090520
20 maj

Bjuder på lite blandade bilder, vi tar ju inte nya riktigt varje dag. Men nästan.

4 kommentarer:

  1. Hoppas dropparna hjälper, på theo gjorde de inte det men det var nog mest brist på mat som gjorde att han skrek och inte kolik men det fattade ju varken vi eller bvc.

    SvaraRadera
  2. Mm, kolik tror jag inte det är, bara lite luft i magen liksom. Det är inte så att han är jätteledsen, men det märks att han har lite svårt att komma till ro.

    SvaraRadera
  3. Tur att ni har kyla att tillgå dagar som igår..
    Klart Titus känner att pappa inte är hemma, både på dig och att frånvaron av hans röst. Lär sig snabbt kottarna nuförtiden ;)

    Kram!

    /K

    SvaraRadera
  4. Ja klart det bubblar ju i magen svårt att slappna av då, speciellt om man inte rapar upp luften ordentligt, men det ger sig nog snart, ju större han blir

    SvaraRadera